Search

Book an appointment

Reviews for Dr. med. Franziska Friend

These reviews reflect the subjective impression of a user. If there are only a few reviews, it is possible that the overall assessment is not representative.
Overall rating
4.9
Based on
171 reviews
Bond of trust
4.9
Takes concerns seriously
Information behavior
4.9
Informs comprehensively and understandably
Recommendation
4.9
Recommended by patients
100%
18.04.2024
by Verified Patient
Arzt Verkehrsmedizinischen Kontrolluntersuchungen (STVA 2, 15 min)
Mon Docteur
Sehr moderner Arzt
100%
12.04.2024
by Verified Patient
Sprechstunde kurz (15 min, 1 Anliegen oder div. kleinere)
Danke
ich wurde wie immer sehr kompetent behandelt und beraten von Frau Friend. Überhaupt danke ich dem Doktorhaus für die wertvolle Arbeit, die tagtäglich geleistet wird. Auch schätzt ich sehr, dass Abendtermine angeboten werden.
100%
09.04.2024
by Verified Patient
Sprechstunde kurz (15 min, 1 Anliegen oder div. kleinere)
Beste Ärztin
Sie ist einfühlsam, kompetent und hat mir sehr geholfen. Ich kann sie wärmstens weiterempfehlen!
100%
09.04.2024
by Verified Patient
Sprechstunde kurz (15 min, 1 Anliegen oder div. kleinere)
Ich bin der einzige Arzt in der Schweiz, dem ich vertraue und der mich versteht. Ich bin froh dich getroffen zu haben
Ich bin der einzige Arzt in der Schweiz, dem ich vertraue und der mich versteht. Ich bin froh dich getroffen zu haben
100%
04.04.2024
by Verified Patient
Sprechstunde kurz (15 min, 1 Anliegen oder div. kleinere)
Vertrauensärztin
Meine Vertrauensärztin
100%
14.03.2024
by Verified Patient
Sprechstunde kurz (15 min, 1 Anliegen oder div. kleinere)
hohe Zufriedenheit
Ich bin mit der Betreuung durch Frau Dr. Friend sehr zufrieden.
100%
07.03.2024
by Verified Patient
Sprechstunde kurz (15 min, 1 Anliegen oder div. kleinere)
*****
*****
100%
05.03.2024
by Verified Patient
Sprechstunde kurz (15 min, 1 Anliegen oder div. kleinere)
Sehr gute Ärztin
Sehr gute Ärztin
Privacy in focus: we only use essential cookies! Learn more here.
Exception display of maps: If you would like to have the exact location of a healthcare provider displayed on a map, we will use different map tools (Google Maps, Apple Maps, Mapbox). You will be informed directly at the relevant point and you decide with a click whether the map should be activated. Learn more here.